Kolczyki Aqua z kolekcji "Deep Romance - miedź"

Kolczyki Aqua są moją nową pracą z kolekcji "Deep Romance - miedź". To połączenie pomarańczowo-czerwonych odcieni miedzi z delikatnym fasetowanym Chalcedonem Aqua. Kolczyki wykonałam własnoręcznie metoda wire wrapping oplatając fantazyjnie kamień tworząc metaliczne sploty. Całość została przeze mnie lekko przetarta (satynowana). Długość kolczyków od szczytu bigli wynosi 4,5cm... :D





Lubię tak poeksperymentować. A najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że nie wiem jaki będzie efekt końcowy. Nie potrafię tych zawijasów zaplanować, może centralne miejsce np. jak obudować kamień, choć i to często różni się od pierwotnej wersji. Niestety, czy stety ja tak mam i dlatego nie podejmuję się powielania swoich prac, bo każda z nich jest tzw. UNIKATEM :) Po prostu sobie tworzę :) I to mi się najbardziej podoba i kropka!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty