POPPY PIERŚCIONEK


Inspirowana pięknem kwiatów Maku wykonałam własnoręcznie artystyczny pierścionek makóweczka "Poppy" ze srebra próby 930/999 oraz maleńkiego fasetowanego Kamienia Księżycowego z niezwykłą poświatą lunarnego blasku zwanego adularyzacją (. Pierścionek w rozmiarze 13 został oksydowany, a następnie wypolerowany na połysk. Wysokość oprawy z kamieniem wynosi 8.65mm, szerokość 7.60mm. 

Kiedyś wczytywałam się w genialną notkę dot. wyceny wyrobu biżuteryjnego. Dziewczyna opisała w szczegółowych punktach krok po kroku co powinno wchodzić w wycenę, i kiedy ja po masakrycznych wielu godzinach skończyłam i wspomniałam sobie o owej notatce zachichotałam w duszy, że mój pierścionek powinien być bezcenny... Teraz na niego patrzę i nie dowierzam, że jego powstawanie było tak czasochłonne, niemniej takie są efekty jak człowiekowi brak doświadczenia, a wszystko odbywa się metodą prób i błędów

Komentarze

Popularne posty