Inspiracje :)

Miło jest być dla kogoś inspiracją :) Widzieć jak ktoś dzięki nam zaczyna się rozwijać. Że czerpie z twórczości, ale i z życia prywatnego, jakim być człowiekiem. A w pracy uczy się, że i o klienta trzeba dbać!
Lubię to, jak już kiedyś wspominałam, robić niespodzianki innym. Kiedy pakuję zamówienie dla Klienta, to dodaję do niego jeszcze coś od siebie, taki drobiażdżek, każdy inny. Uśmiecham się i myślę, że ten uśmiech odwzajemniony otrzymuję, kiedy odbiorca otwiera swoją paczuszkę. Takie małe niespodzianki. To dlatego, że i mnie wiele takich niespodzianek spotyka i wiem jakie to jest super :) Dlatego zarażam tym miłym uczuciem innych. A hihihi, niech inni naśladują :P

Dzięki, że mogę być dla Ciebie inspiracją, to daje mi dodatkową energię do tworzenia i świadomość tej olbrzymiej wartości jaką mnie obdarzasz oraz wytrwałości z jaką naśladujesz. Jeszcze raz dziękuję Kasiu :P  
Pozdrawiam cieplutko, przesyłam myśl... :D

Inspiruj się....

A przy okazji korzystając z przepięknej pogody, nastrajam się słoneczkiem i wracam do mojego młotka i  stukania, by powstało coś zupełnie innego niż obecne prace. Oby wszystko się udało i oby wedle projektu :D A potem mój Leśny Azyl...


Popularne posty