Z najlepszymi życzeniami...

sylwestrowe sztuczne ognie wersja b/w


Wspaniałego Nowego Roku 2014!!! Niech się spełnią marzenia :)

... Co to był za rok :)... Jeśli ktoś uważa, że pod koniec roku może gościć tylko monotonia i już nic go nie zaskoczy, to jest w wielkim błędzie! Dla mnie końcówka roku była niesamowita. Otworzyła przede mną nowe możliwości, które za dosłownie momencik będę realizować i cytując życzenia świąteczne "zacznę bardziej w siebie wierzyć", bo to podstawa bez, której nie da się ruszyć z  miejsca.

Dane mi było w tym roku poznać wielu wspaniałych ludzi, którzy nie raz sprawili uśmiech na mojej twarzy, za co bardzo im dziękuję. Przeżyłam przeróżne komiczne, a czasem tragikomiczne historie, które na szczęście kończyły się pod hasłem happy end :D Zwiedziłam kawałeczek świata. Zostałam psią mamą, cudownego mieszańca, który budzi nas codziennie o 5 rano, wskakując na łóżko, daje soczystego buziola  i tymi swoimi oczyskami mówiąc, tato już pora na spacerek :) Mam kochającego, troskliwego męża <3 Syna, który jest naszym promyczkiem i dumą, i który lada moment przerośnie nas wszystkich... Myślę, że "ktoś, tam wysoko" wiele lat temu podarował mi gwiazdkę z nieba, za którą ja serdecznie i z całego serducha dziękuję :D


Komentarze

Popularne posty