Bransoletkowo :)

W twórczą sobotę zrobiłam 4 bransoletki, hihihi, od kiedy zmieniłam miejsce pracy, a dokładniej przemeblowanie, majsterkowanie, dłubanie idzie znacznie lepiej i szybciej... dlaczego?? Hmm, sama nie wiem, ale od poprzedniego tygodnia jakby wszystko się zmieniło, na jeszcze lepsze :)

Tylko dwie z bransolet zostały wystawione w galerii, reszta czeka od rana u moderatora, może jeszcze dziś zostanie dodana...

Mam jeszcze jednego newsa, dostałam miłe zaproszenie do współpracy z galerą artystyczną. Sympatyczny Pan do mnie napisał i zaproponował... dołączenie do grona, a mnie szczęka opadła z hukiem :)), może słyszał ktoś ten trzask.. heheh Tak po prostu napisał, nie wiem jak mnie znalazł, bo nigdzie nic nie wysyłałam, ale zrobił mi wielką niespodziankę.  Naprawdę udany dziś dzień :D, oby więcej takich, by móc sobie samemu ich zazdrościć :) tralalalala :) To do pracy.... strzałka :)


Komentarze

  1. Ale pięknie wyglądają wszystkie razem, skarby...
    Gratuluję zaproszenia, zdradź tajemnicę co za galeria ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty