Sunny Day

Do północy siedziałam ze stronką..., i jestem z siebie bardzo zadowolona, że zrobiłam to wszystko sama. Może dla niektórych to niewiele, ale html.... css.... linijka po linijce szukania, zmieniania, podstawiania.... żeby jakoś normalnie dostosować do własnych potrzeb dla zwykłego laika jest dosyć trudne. Na razie taka wersja, wieczorkiem znowu zasiądę przed kompem  i dopracuję szczegóły, a teraz back to work i zamówienie specjalne z perełką :D dla mega pozytywnej kobiety, która już w samej wiadomości do mnie naładowała mnie swoją wesołością. Heheh tworzyć dla takich fajnych ludzi to prawdziwa frajda :)))

18.06.13


Niebo po wieczornej burzy. I nagle zrobiło się pomarańczowo. To zachodzące słońce odbijało się od chmur, a dokładnie od jednej lekko rozmytej. Na żywo widoczek był rewelacyjny :)

w przybliżeniu 18.06.13

Popularne posty