HEART II

Człowiek ma tyle serca ile może oddać innym .... taka moja życiowa maksyma, ale niedawno widziałam pewne zdjęcie na Demotywatorach przedstawiające kobietę. Zdjęcie stonowane w odcieniach szarości z dopiskiem "Osoba która nie ma serca , to zazwyczaj ta sama osoba , która kiedyś miała go po prostu za dużo". Niestety coś w tym jest....

~~*~~

Wczorajszy dzień był pełen niespodzianek. Dobre wiadomości uspokoiły zszargane nerwy, jest wszystko w porządku, mogę się cieszyć, odetchnąć i zacząć odliczać :)

Przy okazji dobrego humorku stworzyłam kolejne serduszko zawieszkę. Heh śmieję się, że odzwierciedla moje wczorajsze kompletne niezdecydowanie. Wyszło jak wyszło, praktycznie bez pomysłu, na resztkach drucików i oksydy. Kwarc red wmontowany w srebrne serduszko opleciony dosłownie fantazyjnie drutem z tsavoritem i szafirem padparadscha.






 Serduszka wciąż mi w głowie :) pozdrawiam i życzę wesołego dnia :)

Popularne posty